Reklama

Kolejny sukces bialskiego "Piksela"

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: UM Biała Podlaska

Kolejny sukces bialskiego "Piksela" - Zdjęcie główne

foto UM Biała Podlaska

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Informacje bialskie Grupowy film "Bajki robotów" z Pracowni Grafiki Komputerowej "Piksel", działającej pod skrzydłami Bialskiego Centrum Kultury, zdobył 1 miejsce, a animacja Mai Tekielak "Tęczowa kraina" otrzymała 3 miejsce na Młodzieżowym Festiwalu Filmowym w Olsztynku.

Reklama

Młodzieżowy Festiwal Filmowy "Moja Przestrzeń" organizowany jest w ramach programu Filmoteka Szkolna we współpracy z Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym.  Film "Bajki robotów" powstał z okazji obchodzonej w 2021 roku 100 rocznicy urodzin Stanisława Lema. Dzieci w wieku 8-12 lat słuchając audiobooka "Bajki Robotów" i korzystając z komputera stworzyły animowane ilustracje, przedstawiające opisywane krainy przez pisarza. Dla wszystkich autorów animacji było to pierwsze spotkanie z literaturą Stanisława Lema.

"Tęczowa kraina" autorstwa Mai Tekielak to animowana podróż po krainie wyobraźni Mai, gdzie zamieszkują jej ulubione zwierzęta koty, konie i dziwolągi ryby oraz pewna wróżka. Do konkursu wpłynęło ponad 200 filmów z całego kraju (m.in. z Gdyni, Warszawy, Lublina, Olsztynka), w tym także ze szkół o profilu filmowym. W ścisłym finale w kategorii animacje do 15 lat nagrodzono 4 filmy w tym aż dwie nagrody trafiły w ręce wychowanków bialskiego "Piksela".

 

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy