Tuż przy bialskiej obwodnicy, niedaleko krajowej "dwójki" powstał duży obiekt o powierzchni 6600 m² z rozległym parkingiem. Jak powiedział nam Adrian Kłos, dyrektor sklepu Castorama, zaoferowano tam aż 34 tysiące różnych produktów niezbędnych do budowy i remontu oraz urządzenia domu i ogrodu.
– Na szczególną uwagę zasługuje szeroki wybór mebli ogrodowych oraz wyposażenia wnętrz, jakiego w tak dużym zakresie nie oferuje żaden inny sklep w okolicy. Zewnętrzna strefa ogrodowa, tzw. pergola o wielkości 1700 m² prezentuje bogatą ofertę roślin, artykułów sezonowych i ogrodzeń – w imieniu tej firmy poinformowała Urszula Markowska.
Dodała, że w nowo otwartym markecie budowlanym na klientów czekają strefy inspiracji z gotowymi propozycjami aranżacji kuchni, łazienki czy garderoby.
– Natomiast w strefie projektowej kupujący z pomocą profesjonalnych doradców będą mogli stworzyć plan wymarzonego pomieszczenia i szybko go zrealizować – dodała Urszula Markowska.
Zdj. Nawet bialskie rowerzystki przyjechały na spotkanie z Dorotą Szelągowską, Dominikiem Strzelcem (na zdjęciu) i Darkiem Stolarzem
Załoga marketu liczy ponad 90 osób, to dla nich najpierw we wtorek odbyło się uroczyste otwarcie z przecinaniem wstęgi. W środę o godz. 6.30 weszli pierwsi klienci, którzy otrzymali okolicznościowe torby.
Rozległy parking nie mieścił samochodów klientów, gdy o godz. 11 w sklepie wielkopowierzchniowym pojawili się goście specjalni, czyli ambasadorowie Castoramy: Dorota Szelągowska, Darek Stolarz i Dominik Strzelec.
Zdj. Ambasadorowie Castoramy Darek Stolarz i Dorota Szelągowska przy pokazach w drewnie
Szczególnie oblegana była przez tłum wielbicielek prezenterka telewizyjna i projektantka wnętrz, laureatka w 2019 r. Telekamer w kategorii "Osobowość Telewizyjna". Klientki domagały się autografów i wspólnego pozowania do zdjęć od niej i od Darka Stolarza, czyli Darka Wardziaka z popularnego programu TVN "Totalne remonty Szelągowskiej".
Obok towarzyszył im Dominik Strzelec, majsterkowicz i ogrodnik, gospodarz kilku programów telewizyjnych, m.in. "Polowanie na ogród" w TVN, HGTV, TVN Style itd. Co pewien czas prowadzili oni konkursy i rozdawali nagrody...
W pobliżu bialskiej Castoramy jest wiele wolnych terenów inwestycyjnych. Prawdopodobnie już trwają przygotowania do budowy dwóch sklepów spożywczych znanych sieci handlowych.
Ambasadorka Castoramy Dorota Szelągowska, prezenterka telewizyjna i projektantka wnętrz: Fantastyczna rzecz, przychodzi wiele osób na otwarcie, a ja mam na palcu odciski od pisania autografów, takie jak kiedyś miałam w szkole... Mieliśmy już wiele otwarć marketów, ale w Białej Podlaskiej są cudowni ludzie. Wcześniej spotkaliśmy się z pracownikami sklepu. Wielu uśmiechniętych ludzi!
Ryszard Boś, klient w Janowa Podlaskiego: Zaciekawiła mnie wielka reklama Castoramy przy drodze do Janowa Podlaskiego. Przyjechałem kupić drobne rzeczy do majsterkowania i nawet zmiotkę. Zachęcały rabaty. Trzeba było jednak pochodzić po markecie. To duży obiekt. Samemu trudno znaleźć poszukiwany towar, trzeba kogoś z załogi poprosić o pomoc.
Ekologiczny market
Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju Castoramy, sklep w Białej Podlaskiej został wyposażony w nowoczesne, ekologiczne rozwiązania. Budynek posiada instalację fotowoltaiczną, energooszczędne oświetlenie LED, a ogrzewany jest za pomocą nowoczesnych pomp ciepła. Szczególną uwagę pracownicy poświęcają segregacji odpadów, np. folia opakowaniowa używana w procesie dostaw jest w całości przetwarzana i wykorzystywana ponownie do produkcji doniczek, które następnie trafiają na sklepowe półki. By ułatwić klientom proekologiczny wybór, wiele produktów dostępnych w asortymencie posiada także specjalną etykietę Green Star, co gwarantuje, że zostały wyprodukowane z myślą o zmniejszeniu ich wpływu na środowisko. (Urszula Markowska PR & COMMUNICATIONS).
Castorama Polska Sp. z o.o. uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 104 sklepach w różnych częściach kraju i zapewnia dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia około 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej ponad 2000 sklepów w 8 krajach Europy.
Autor tekstu: Marek Pietrzela
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.