W piątek (12 lipca) do bialskiej komendy zgłosiła się 21-latka, która padła ofiarą oszustów. Dzień wcześniej kobieta otrzymała telefon od nieznajomego podającego się za pracownika banku.
- Dowiedziała się wówczas, że ktoś próbował włamać się na jej konto i wyrobić duplikat karty. Z relacji rozmówcy wynikało, że pieniądze na koncie zgłaszającej są zagrożone i szybko należy przelać je na bezpieczne konto techniczne - informuje nadkomisarz Barbara Salczyńska-Pyrchla z KMP w Białej Podlaskiej. - Niestety oszust uśpił czujność kobiety, która postąpiła zgodnie ze wskazówkami wypłacając gotówkę. Po tym za pomocą kodów Blik wpłaciła środki. Dodatkowo oszust przekonał 21-latkę do przekazania mu trzech kodów Blik.
Straciła niemal 60 tys. zł. Kiedy zrozumiała, że padła ofiarą oszustów sprawę zgłosiła na policję.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.