reklama

Ufaj, ale sprawdzaj - Spotkania konsumentów z ekspertami UKE

Opublikowano:
Autor:

Ufaj, ale sprawdzaj - Spotkania konsumentów z ekspertami UKE - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościOperatorzy starają się pozyskiwać klientów w każdy możliwy sposób, kusząc nas różnymi promocjami oraz atrakcyjnymi warunkami migracji, do skorzystania z ich oferty. O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Urząd Komunikacji Elektronicznej zaprasza na spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej podczas, których udzielą oni odpowiedzi na te i inne pytania.

Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, których powodem są nieetyczne działania przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych. Scenariusz zazwyczaj jest podobny. Abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora, a w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Niestety, o tym, że dokonał niekorzystnej dla siebie zmiany dowiaduje się przeważnie dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym, kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej i „lepszej” umowy.

Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielą eksperci Centrum Informacji Konsumenckiej UKE podczas spotkań z mieszkańcami Łukowa i Białej Podlaskiej.

Zapraszamy do udziału

Harmonogram najbliższych spotkań:

11 czerwiec – Łuków
Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 17
godz.11.00

12 czerwiec – Biała Podlaska
Starostwo Powiatowe, ul. Brzeska 41
godz.11.00

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE