Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, których powodem są nieetyczne działania przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych. Scenariusz zazwyczaj jest podobny. Abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora, a w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Niestety, o tym, że dokonał niekorzystnej dla siebie zmiany dowiaduje się przeważnie dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym, kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej i „lepszej” umowy.
Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielą eksperci Centrum Informacji Konsumenckiej UKE podczas spotkań z mieszkańcami Łukowa i Białej Podlaskiej.
Zapraszamy do udziału
Harmonogram najbliższych spotkań:
11 czerwiec – Łuków
Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 17
godz.11.00
12 czerwiec – Biała Podlaska
Starostwo Powiatowe, ul. Brzeska 41
godz.11.00